Perşembe, Mayıs 31

tombala


lenny wilkens'in mubarek ayagiyla sereflendirdigi draft lottery'nin sonucu, memleketim seattle yoresinde bayram havasi estirdi. zira resmi web sitesinde cekpot olarak tanmlanan ikinci sira, mariners ve seahawks'in seattle spor ortamlarini domine ettigi su gunlerde, yeni sahibinin memelektine tasinma tehlikesi yasayan supersonics'e ilac gibi geldi.


simdi otururp sakin sakin jail blazers at hirsizi suratli oden'i mi, yoksam erkek guzeli durant'i mi sececek onu bekliyor hemserilerim.


senelerdir 10 kusuruncu siradan adam secen ve bi turlu saglam adam tutturamayan sonics ucuncu yildizina kavusmayi sabirsizlikla beklerken, benim gibi ac gozluler swift, collison gibi sakatlikla cebellesmis oyuncularin da patlamasini da umuyor. bu yuzden icin icin freshman'ken bag bozumuna katilan insan irisi oden'i blazers secsin, biz de durant'i alir, resat'a yol veririz diye dusunuyorum. zira resat'i okutarak fena bir hasilat kaldirmaz seattle, dangalaklik etmez ise.


lakin icimin rasyonel kismi, teksas'in bayrak adami durant'in heyecanina ihtiyac duydugunu farketmesi muhtemel olan blazers'in pota altini aldridge ve randolf'a, oden'i da seattle'a birakmasini istiyor. seatlle pota altina rakibin elini kolunu kaptirma korkusuyla girdigini hatirlayan kim var bilemiyorum. ama deli gonul bir canavar istiyor artik orada. hucumda vinc, savunmada hilti gorevi gorecek, guclu kuvvetli, yagiz bir delikanli ariyorum. kendisi de cok yakinda.


insanoglu ac gozlu ve serefsiz, draft lottery adaletsiz, top yuvarlak, keyifler gicir. isterse rip hamilton bi daha sampiyon olsun, beni kimse uzemez su dakikadan sonra.

Hiç yorum yok: