Perşembe, Ekim 25

Sezonu açıyorum

NBA.com'daki anektoronik saate göre sezonun başlamasına 5 gün 3 saat kalmış. Yayın hayatındaki altıncı seneyi deviren sitemizde gelenekselleştiği üzere ben de tahminlerimi yazıyorum. Buyrun.

Deli Off-Season Oldu
Yaz dönemi beklenenin üstünde hareketli geçti bu sene. Yazın üşenmesem neler yazacaktım. Oden dizini eline aldı; Ray Allen Seattle'dan, Garnett Minnesota'dan kurtuldu bir de aynı takıma gittiler; Kobe Lakers'a yamuk yaptı; Kirilienko tahmin ettiğimiz üzer değerini oldukça arttırdı vetakasını istedi, Marion güzelim takımın içine sıçaçak kaprisler yapmaya başladı; Elton Brand Aşil'i koparttı; Houston Rockets, bir türlü ısınamadığım şerrefsiz Adelman'ı koç yaptı vs vs.

Bu büyük olayların yanı sıra bahis şikesi skandalı, Ayseyah Tomas'ın pandik davası, Marbury'nin kafası iyiyken TV ye çıkması (http://www.youtube.com/watch?v=h_1P0WdOOiQ), Houston'ın adamım Scola'yı alması, Hidayet'in hazılrlık maçları için saçına röfle attırması ve kızların kalbini fethetmesi gibi bir takım kayda değer gelişmeler de oldu.

Bunlar hakkında konuşmayayım ben, yazın yapacaktık onu. Şimdi tadı kaçtı vesselam. En iyisi tipik Amerikan spor uleması gibi "season preview" şeklinde sıkayım tahminlerimi. Hem yazması, hem okuması, hem de sonradan taşşak geçmesi kolay olsun. Blogumuzun diğer güzide yazarlarına da aynı şeyi yapmalarını ve bir nevi sidik yarışına zemin hazırlamalarını tavsiye ediyorum.
İlk yazım sadece sezon tahminlerini içerecek. Daha sonra ayrıntılı ve sıkıcı cümlelerlen bezeli batı ve doğu analizlerimi de koyacağım blog'a. Maksat okuyucu çekmek...
Ahanda Takım Tahminleri:

Batı Normal Sezon Lideri: SA Spurs
Doğu Normal Sezon Lideri: Detroit Pistons

Dikkatlen izleyelim:
Boston Celtics, Houston Rockets
Anırıbıl Menşın: New York Knicks - doğu 12.si
Miami Heat - Playoff Dışı

Batı Şampiyonu:
SA Spurs
Doğu Şampiyonu: Chicago Bulls

NBA Şampiyonu: SA Spurs (yok canım?!)



Oyuncu Tahminleri:

Sayı kralı: Carmelo Anthony
Asist: Steve Nash/Deron Williams (ikisi de 9.938 yapacak, söylemedi demeyin)
Ribaunt: Kevin Garnett

RoY: Kevin Durant
MIP: Al Jefferson
Altıncı Adam: Andres Nocioni
En iyi savunmacı: Marcus Camby

Dikkat edelim: Deron Williams, Luol Deng, Rajon Rondo, Monta Ellis, Jose Calderon bir de Al Jefferson tabii
Final MVP si: Tim Duncan


MVP: LeBron James (bu ayıya da ısınamıyorum)

Evet, hayırlı olsun yeni sezon. Aynı şekilde bekliyorum sizin tahminleri, kapışırız.
Sağlıcaklan...

Hiç yorum yok: